دقیقه های سخت


عاشق

سلام به تمام دوستای خوبه دنیای مجازی من

امروز از اون روزای کسل کننده بود که ازصبح همش حالم گرفته بود و حال و حوصله ی هیچ کاری رو نداشتم حتی سرکارم که بودم حوصله هیچی رو نداشتم فقط دلم میخواد زودتر ساعت بگذره و برگردم خونه ولی ساعتم مثل اینکه با من لج کرده چون هردقیقش امروز یک ساعت میگذره الانم که این مطلب رو دارم مینویسم تو شرکتم (قبلا گفته بودم من دانشجوی سال دوم عمرانم و فعلا توی یک شرکت مهندسی مشغول کار و گذروندن کار اموزی هستم  ولی به صورت یک کارمند رسمی شرکت)

خوب بگذریم عجب روزی شده امروز انگار دقایق هم میخوان نبودن الهه عشقم رو به رخم بکشن  دیگه از ساعت بدم میاد الان چند وقتی هست ساعت مچی ندارم چون مشاهده گذر زمان بدون الهه عشق برام زجر اوره 

میدونین همیشه برعکس میشه یعنی وقتی میخوای ساعت ها به سرعت بگذره ساعت خیلی خیلی کند میگذره و وقتی هم که میخوای ساعت سریع بگذره ساعت  چنان زجر اور کند میگذره که انگار هر دقیقه یک ساعت زمان میبره انگار زمان هم با ما سر لجبازی داره و میخواد عذابمون بده.

میدونین الان دارم این متن رو تو شرکت همراه اهنگ خیلی باحال محسن یگانه  از البوم جدیدش که کار خیلی خیلی باحالیه به نام رگ خواب مینویسم یک البوم love باحال که به همه دوستایی که اهل اهنگای loveو غمگینن توصیه میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 31 مرداد 1389برچسب:,| 23:2 | مرتضی|

De$ign:khanoomi